Politica de Retur
Conform Oug nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare (indiferent ca vrea sa returneze partial sau total), fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Dreptul de retur se aplica doar produselor non-farma comandate si plătite prin intermediul site-ului universs.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adreseaza persoanelor juridice si persoanelor care ridica produsele achitate online dintr-una din locatiile Sf. Spiridon Bacau, Iasi si Vaslui.
RETUR TOTAL – In cazul in care clientul returneaza toata comanda, universs.ro va returna contravaloarea produselor comandate si a costului de transport pentru expedierea coletului. Atentie, costul de transport pentru returul produselor catre universs.ro va fi suportat de catre clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firma de curierat preferata de client respectand detaliile mentionate in emailul primit dupa inregistrarea cererii de retur. |
RETUR PARTIAL – In cazul in care clientul returneaza partial si pastreaza unul sau mai multe produse, universs.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentru expeditie. Atentie, si in cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportata de catre client. Returul produselor se face prin orice firma de curierat preferata de client respectand detaliile mentionate in emailul primit dupa inregistrarea cererii de retur. |
Contravaloarea produselor comandate si returnate va fi restituita in contul clientului in 1-5 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului, din momentul primirii produselor returnate. |
Atenție! Un produs poate fi returnat doar daca ambalajul si produsul expediat sunt intacte (universs.ro comercializeaza produse de uz personal, fapt pentru care constatarea eventualelor defecte/neconcordante se va realiza de catre client exclusiv prin inspectie vizuala detaliata la primirea coletului). Va rugam sa ambalati cu grija produsele returnate intrucat universs.ro nu va returna contravaloarea produselor in cazul in care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului. |
Daca doriti sa primiti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa de email comenzi@universs.ro. |
Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare: |
In conformitate cu dispozitiile art.16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) urmatoarele produse: |
Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la hrana pentru bebelusi (lapte, piureuri, sucuri, biscuit, saruri de rehidratare etc.) |
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator(medicamente de uz uman, produse cosmetice, produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana: scutece, periute de dinti, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de san, irigatoare, centuri postnatale, protectii mameloane, dus bucal, jucarii dentitie. Prezenta lista nu este exhaustiva). |
Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente. |
Produse sigilate incadrate in categoria medicamentelor de uz uman, care necesita conditii speciale de depozitare si pastrare, astfel cum acestea sunt mentionate in prospect de detinatorului autorizatiei de punere pe piata. Prin exceptie, se accepta returul medicamentelor de uz uman sigilate/desigilate care prezinta deficiente de calitate si/sau conformitate constatate de o autoritate competenta. |
Anulare comanda |
Daca doriti sa anulati o comanda, trimiteti mail la comenzi@universs.ro si precizati acest fapt. In cel mai scurt timp veti fi contactat pentru solutionare. |
Pentru anularea unei comenzi achitate și neprocesate trimiteti mail la comenzi@universs.ro si precizati acest fapt iar in cel mai scurt timp veti fi contactat pentru solutionare. În urma înregistrării acestei cereri suma va fi restituita in contul clientului în 2-5 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului. |
Cereri si reclamatii |
Pentru sugestii, sesizari sau reclamatii legate de produsele achizitionate sau serviciile oferite pe site-ul universs.ro, puteti transmite informatii* la adresa de email comenzi@universs.ro. |
Durata de răspuns, în funcție de situația prezentată, este de +/- 72 ore, în zilele lucratoare. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora. |
*informatii: Pentru ca sesizarea sau reclamatia dumneavoastra sa fie soluționata cat mai rapid, rugamintea este sa documentati cat mai complet speta si dupa caz, sa atasati fotografii. |
Dispozitii finale |
universs.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din prezentarile de pe site. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetul standard, culoarea poate fi diferita, unele specificatii pot fi modificate de producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Va stam oricand la dispozitie pentru eventuale clarificari si solutionari ale sesizarilor dumneavoastra, la adresa de email comenzi@universs.ro. |